به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، محمد صفاریون، اظهار کرد: محصولی که شرکت داروسازی آریوژن فارمد در سال جاری با ارائه آن در جشنواره ملی فنآفرینان شیخبهایی حضور یافته، حدود سه سال است که در بازار دارویی کشور وجود دارد، شروع طرح و توسعه آن از سال ۱۳۹۴ شکل گرفته و به منظور درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در فاز حاد التهابی استفاده میشود.
وی با بیان اینکه این محصولات پس از مدتی توقف برای ورود به فهرست دارویی کشور، از آغاز پاندمی کرونا وارد بازار دارویی شد، افزود: این محصول در دوران شیوع همهگیری بیماری کرونا جان ۷۰ هزار بیمار را نجات داد و بالغ بر سه میلیون یورو به مقصد هشت کشور منطقه صادر شد.
مدیرعامل شرکت داروسازی آریوژن فارمد با بیان اینکه این محصول پنجمین یا ششمین محصول پرفروش دارویی کشور در سال ۱۴۰۰ تلقی شده است و صفر تا صد تکنولوژی ساخت آن در اختیار این شرکت قرار دارد، تصریح کرد: شرکتکنندههایی با ردههای مختلف در جشنواره ملی فنآفرینان شیخبهایی شرکت میکنند و شرکت دارویی آریوژن فارمد نیز به عنوان شرکتی رشدیافته طی دو سال گذشته محصولی را به این جشنواره ارائه کرده است.
وی با بیان اینکه شرکت در جشنوارههایی از جمله جشنواره ملی فنآفرینان شیخبهایی، میتواند امیدی برای به بازار رساندن و تجاریسازی محصولات نوآورانهای باشد، ادامه داد: این جشنواره امید و انگیزهای مضاعف به منظور وارد کردن محصولاتی جدیدتر به بازار به تولیدکننده میدهد و به عنوان استراتژی و چشماندازی برای مجموعه محسوب میشود.
صفاریون با اشاره به اهداف تولید این محصول، گفت: این محصول میتواند در دردزدایی از جامعه، کمک به صرفهجویی ارزی کشور و سیستم بهداشت و درمان جمهوری اسلامی ایران تأثیرگذار باشد. اندیکاسیون اصلی این محصول برای افراد دارای التهاب مفاصل در پی بیماری خود ایمنی است که همچنان برقرار و مطالعه بالینی آن در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: تولید حدود ۱۰ تا ۱۵ محصول دارویی جدید مربوط به سایر بیماریها نیز در دستور کار و امید است سالانه یک محصول وارد بازار شود. نزدیکترین محصول برای ورود به بازار میتواند فاکتور هشت باشد که درحالحاضر نیز کشور با کمبود آن مواجه است.
تعداد بازدید : ۱۶۶۳ تاریخ: 1402/02/23
پربازدیدترینها
درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.
ششمین همایش ملی فیلتراسیون برای بررسی راهکارهای نوین در صنایع پتروشیمی
ششمین همایش ملی فیلتراسیون فردا و پس فردا، دوم و سوم اردیبهشت ماه، با محوریت «فیلتراسیون در صنایع پ…سرمایهگذاری برای تقویت تولید دانشبنیان؛ مهمترین راهبرد شهرک در سال جاری است
رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به برگزاری اولین جلسه شورای مدیران گفت: تقویت اقتصاد دانش…مشگلانی: تقویت شبکهسازی بین روابطعمومیها و رسانهها، حل چالشها را تسهیل میکند
مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل استانداری اصفهان در نشست مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی…