به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، در شرایط ناپایدار امروز در جهان، نیاز به ابزارهایی برای مدیریت دورکاری و حفظ ارتباط مستمر با کارکنان بیش از گذشته احساس میشود. پاندمی کرونا این موضوع مهم را به طور ملموسی نشان داد. بر همین اساس شرکت دانشبنیان دادهپرداز پونه بهعنوان یکی از شرکتهای دانشبنیان و مستقر در این شهرک، با تمرکز بر تولید نرمافزارهای مدیریت کسبوکار و مدیریت ارتباط با مشتری بر بستر ابری (پردازش ابری) بهدنبال رفع این نیاز فناورانه برای کسبوکارهای ایرانی کوچک و متوسط برآمده است.
نرمافزار CRM24 این شرکت، راهکاری یکپارچه برای مدیریت فروش، بازاریابی، پشتیبانی، پروژهها و گزارشگیری است که در مدیریت اطلاعات مشتریان، سازماندهی و دسترسی به اطلاعات مشتریان در هر زمان و مکان، ایجاد اتوماسیون بازاریابی، ردیابی فرصتهای فروش، دسترسی ایمن و ابری، داشبوردهای قابل شخصیسازی و پایش فرصتهای فروش و افزایش نرخ تبدیل به مشتریان کمک میکند.
از دیگر امکانات این سامانه میتوان به قابلیت اجرای کمپینهای هوشمند با ابزارهای ایمیل و پیامک خودکار، امنیت بالا و همچنین دسترسی آسان به اطلاعات مشتری، مدیریت تیم بهصورت کامل از راه دور، تعریف و ارجاع و همچنین پیگیری وظایف بدون نیاز به جلسات حضوری و در نهایت ایجاد و ارسال گزارشهای حرفهای از فروش، سرنخها، فاکتورها و عملکرد تیم بهمنظور ارتباط موثر با مشتریان از طریق پیامرسانها یا ایمیل اشاره کرد.
این امکانات به صورت 24 ساعته در طول 7 روز هفته در دسترس است و تنها با یک اتصال اینترنت، دفتر کار مشتریان را در دسترسشان قرار میدهد. ویژگیهای یاد شده به گواهی مشتریان شرکت دانشبنیان دادهپرداز پونه، ضمن افزایش بهرهوری، شفافیت و سرعت تصمیمگیری را بالا میبرد.
شایان ذکر است دسترسی به اطلاعات بیشتر از طریق آدرس سایت این شرکت به نشانی https://crm24.io امکانپذیر است.
تعداد بازدید : ۳۴ تاریخ: 1404/03/31
پربازدیدترینها
درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.