به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، شرکت دنیای ارتباطات رابین بهعنوان یکی از شرکتهای دانشبنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با تکیه بر توان جوانان ایرانی موفق به تولید محصولاتی در حوزه انتقال و پردازش دادههای صوتی، تصویری، متن و فایل شده است. این شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، چهار سامانه اصلی به نامهای رابینتاک (مرکز تماس تصویری برای اقشار مختلف مردم به ویژه ناشنوایان)، چتبات (پاسخگوی هوشمند رابینتاک پلاس)، رابینهلث (مدیریت جامع و هوشمند کلینیک) و رابینروم (سامانه برگزاری جلسات آنلاین) طراحی کرده است.
رابینتاک؛ مرکز تماس تصویری برای ناشنوایان و عموم
رابینتاک، یک فناوری نوین و تجربهای شخصیسازی شده، سریع و امن را بهعنوان میز خدمت ویدئویی در هر زمان و مکان به کاربران ارائه میدهد. این سامانه با هدف ایجاد دسترسی عادلانه و فراگیر، امکان بهرهمندی از کلیه خدمات غیرحضوری برای تمامی اقشار جامعه، بهویژه افراد دارای محدویت و معلولیت از جمله ناشنوایان و کمشنوایان را فراهم کرده است.
از قابلیتهای سامانه رابینتاک میتوان به اتاق کنفرانس آنلاین برای جلسات بهویژه برای افراد کمتوان و معلول، اتصال به سامانه نوبتدهی آنلاین و حضوری، پاسخگویی آنلاین اپراتورها از طریق گفتگوی متنی، تماس تصویری مستقیم با اپراتور، ثبت درخواست و پیگیری وضعیت توسط مشتری، دسترسی کاربران به تاریخچه مکالمات و پیگیریها، امکان ساخت و مدیریت فرمهای دریافت اطلاعات و اتصال به CRM داخلی، پشتیبانی از نسخه تلفن همراه و دسکتاپ اشاره کرد.
رابینتاک پلاس؛ سامانه پاسخگویی هوشمند
چتبات فارسی مبتنی بر هوش مصنوعی (رابینتاک پلاس)، دومین سامانه شرکت دنیای ارتباطات رابین است. این سامانه پاسخگویی هوشمند، برای رفع نقاط ضعف مراکز تماس سنتی مانند محدودیت منابع انسانی، عدم دسترسی 24 ساعته در ایام هفته، افزایش هزینههای سرسامآور عملیاتی، عدم پوشش گروههایی نظیر ناشنوایان و دسترسی راحتتر به خدمات غیرحضوری طراحی شده است.
رابینتاک پلاس ساختار ارتباطی سازمان را متحول کرده و به کاهش حداقل 45 درصدی هزینههای مرکز تماس سنتی، افزایش 50 درصدی ظرفیت پاسخگویی با همان منابع انسانی، افزایش60 درصدی رضایت مشتریان و کاهش 70 درصدی مراجعه حضوری و غیرحضوری منجر میشود. در واقع رابینتاک پلاس، تلفیقی از چتبات هوشمند چندمرحلهای و مرکز تماس ویدئویی تعاملی است که پاسخگویی 24 ساعته با قابلیت رصد دقیق و قابل تحلیل برای هر سازمانی را فراهم میآورد.
طراحی این سامانه در دو سطح چتبات خودکار برای پاسخگویی آنی، دقیق و هوشمند به سوالهای پرتکرار و درخواستهای ساده و اتصال به اپراتور انسانی از طریق گفتگوی متنی، صوتی یا تصویری در صورت نیاز یا عدم دریافت پاسخ مناسب انجام شده است.
رابینتاک پلاس، بهصورت افزونه، قابلیت اتصال به وبسایت، اپلیکیشن یا سامانههای داخلی هر سازمان را دارد و از سطح دسترسی و احراز هویت در بستر آن سازمان پشتیبانی میکند.
مدیریت جامع هوشمند کلینیک با رابینهلث
رابینهلث یا مدیریت جامع هوشمند کلینیک، سومین سامانه طراحیشده این شرکت با شعار یک کلیک تا کلینیک است. از مزایا و قابلیتهای این سامانه میتوان به دسترسی سریع و آسان به خدمات پزشکی و نوبتدهی هوشمند، ویزیت آنلاین (متنی، صوتی و تصویری) بهخصوص برای بیماران خارج از شهر یا کشور، مدیریت جامع کلینیک، گزارشگیری دقیق و لحظهای، امکان مدیریت پرداخت مستقیم، ارتباط بینالمللی و قابلیت اتصال به پنل پیامکی اشاره کرد.
برگزاری جلسات آنلاین با رابینروم
چهارمین محصول، رابینروم (سامانه برگزاری جلسات آنلاین) است که بهعنوان یک استارتاپ نوظهور در حوزه جلسات و کلاسهای آنلاین، با ارائه یک سامانه وب قدرتمند و کارآمد، توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند. این سامانه قابلیتهای متعددی را فراهم کرده تا تجربه کاربری هماهنگ و ارتباط مؤثر در جلسات آنلاین را ارتقاء دهد.
شرکت دنیای ارتباطات رابین که با راهکارهای هوشمند و با روشهای نوآورانه و فناورانه، به کسبوکارها در راستای تحقق مسیر دیجیتالی کمک میکند از طریق سایت www.robintel.ir آماده ارائه خدمات به علاقهمندان است.
تعداد بازدید : ۳۶ تاریخ: 1404/04/01
پربازدیدترینها
درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.